אייכלר: "בגלל שלא הסכמנו להקים בלוק עם בנט הוא הלך עם לפיד"

איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "בגלל שלא הסכמנו להקים בלוק עם בנט הוא הלך עם לפיד"

"אם בפריפריה של ש"ס יצביעו ליענקל ליצמן, אז יש אפשרות לרוץ יחד", כך אומר ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) בראיון ל'מהדורה המרכזית' | הסברה לחילונים: "במקום שננסה לשכנע כמה מאות חילונים, עלינו לשכנע אלפים אצלנו" | האזינו

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. אייכלר התייחס לתוכנית הריצה המשותפת בין כלל המפלגות החרדיות, והיה פסימי לגבי התכנותה בגלל בריחת קולות ממפלגת ש"ס.

אחדות השורות: "אחדות זה מילה הכרחית, כי זה כוחו של הציבור. אדם לא יכול לחיות לבד. בעיקרון הכוח המאוחד הוא כוח. גם אחרי הבחירות כמו בעבודה יש להם 24 מנדטים איבדו את כוחם בגלל המריבות הפנימיות".

אחדות בין שס דגל ואגודה: "יש לשס פוטנציאל 240 אלף קול לפי דרעי ואם יחברו לאחרים הם יאבדן קולות. אני בעד איחוד, כל דבר שיכול לחזק את כוחינו אני בעד".

סקר לאחדות: "הסקרים הם לא רצינים. אם באמת אנשים יגידו לדוגמא בפריפריה שהם יצביעו לליצמן בואו נראה. עוד מעט יכנס עונת הספינים ויפורסמו חצאי אמיתות".

הסברה: "קודם נשכנע את האנשים שלנו שהם יקומו מביתם וילכו להצביע. הקמפיין הוא גם לדגל התורה גם לאגודת ישראל וגם לפלג".

זהירות: "היו מסרים של בנט לבוא עם בלוק והחרדים ובגלל מסרים מבית ראש הממשלה שהוא לא רוצה את בנט ושקד. הוא בסוף הלך עם לפיד וסבלנו מרורים".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם כך 15 מנדטים בכלות